Modele są naprawdę proste - jedno drzewo rzadko ma więcej niż 200-300 trójkątów (M&B nie ma LOD-ów dla drzew).
Skupiłem się bardziej na graniu kolorami i teksturami.
Levele są generowane losowo - w każddej bitwie rodzaj i rozmieszczenie drzewsą inne.
Z powodu buga w silniku gry (brak skalowania meshy kolizyjnych losowo rozmieszczanych obiektów) na razie byłem zmuszony zawiesić prace nad modem (w następnej wersji M&B bug ma być naprawiony).
Adres do tematu:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,76706.0.html
Filmiki na youtube:
http://www.youtube.com/user/gutekfiutek?feature=mhw4#p/u
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxtZekV2s0OHx9O1iVzIJ3hKiQYH1_PD9-x0Fj-mI3OSvDPyoaFZLObFXsQLSePmus9bSbmkgf9A5bMaoKSm9P0JR5LoKyrzsqrlU8OMHxA7aUn9vVuRqnDBv5Qb1YgwbptufOToJ29Hs/s400/74.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi89gk2GL2RH-9OMMKzEjyc1sSGTaEHLUwrytEvrsOEbonIqFKfObx_zGxavMfBdvPJVxiGa_xeHifC6ItCjlsGjAXNRyZePmP9nn8yBr8I2b13AXHJPdXoxOo-iQgoWMuodsfCcFVhuac/s400/67.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjO2DPMOnEKbBWFVrGoTbmc8vaZQV6oGQgzODQA1GtPzOmn7NMokNRutQXI-HTq4yhN2Offhru82Hp9b01fxbgEKW6J_lnAv-61auaKSQfB4dKU-IXG0dG1dAQXR_K5_JD_1hH8FFXtLrg/s400/89.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgmtxknGZ0bJZje1D9Vyuf6shdzuHq101vv0dUhfCNxNn0RLYL8P3vjcEk0aClONGgS3nW7HANd8g5Qe3xXRDUz8YvUns8SM4JmFbN6miCU78Exjaq-qRHqUxsjm8u-HLJL62GtwLpft3U/s400/40.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuf-lS1dFSGxypReQStHUMIfhiLai3YiOFqO-6X2paSN6hXn5FoDw9xuiYsGVg44r_M04l5O_AAwveGpRI5xxDp20X0BtO8qMJxbIif7_Vs63XcsMhrjsC5vAqPl00XFnhergMydxEZRc/s400/30.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiW_cTsloLoJF7HvFcuAj8PeAY0LgJeUDvHvd_fJRRvR0gEJMHNDOvqqrq8BDYi8oIt4IKaNtkFfMi6sH_UustJDPNgpGEHJJ0MKNtxNBEfy-wYf5uLtfCdaBP63N0xNrcmls0eKPbG5v8/s400/31.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEim52t-kDqRug5TPcnRqF6DyrDc1p-gyXUJ7xGlVWwXeVnqlvZpVwOTSWfXGqcyWHwHsNbTpzDmRywJ7lBUMdy424WRNhYoVDthMUkBE07B4bxfGD-X9wRf7K25j4G4hwReCCGxtwWcjPk/s400/41.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFVaNkkadfMUAAwgSjyGiHrgWKuXlvpQtnL0M6FKTjyjWoQJFbI8Iz5vqfZhzraoIA63B0o8vwOvTJ3CQqf9MO7VlFQL6ScgWqav6GPVtSA8zJQq_b3avK1KDWCe0OBv6979YrYF9VBR8/s400/91.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrU-uaDINx5HIG0yTZftO-WilN2UM_45K_JPR5mLVAeHZBKl6y8N7Vpy3sRVQVj_Ub2rwCXy3vXML2aMc5wjo2Ab4FskV3xtQcGKxv8UrQApwhWI2DWSSTzS9oeetbxZ0h5jQAvJQCHwc/s400/85.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJfHy8OU8HlHtmBCz8vYppkg_aMkjNEcNfeXCCr_OSv5LXiW3lHDF6Rzw_J0fUcAoyX7UOZrv7mskQq3Mt3lk1mmerZdLUzlCvabQ9ynL0REohxP6Le8Zz4GBj6Gm-6mhkNjHwEwxzJZg/s400/93.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMaRZFefKNRZh-JTaxcmFCBQfItMrIVnZPrY9yqWH8SZ2r8NcwwE2HZ0pDuD41xAVZdH3hBkgX-gqmI_uwcjEufpSESsW2IMUb8anjUfBKULPcX69WX47KSKBfDSk1NcmgRHdTMZOHAmo/s400/92.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrXUfdaVCoYpBNH61qx4vEBQYkSYFaQObT5pZV_tPf1TUU31oU9PGWs5qhNqsDxqbdhtas0g-SnPEK5qJ163wS58jPL81jSWr4lrTJmXOD2WOzGVwR-T4cPShX8b7J6dh8HGkPMkn3kqU/s400/88.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUMdd6QNL9PNmascAVjc8RzelhTYWQrgR8GHqatBTNvlktF3J0yAVtNp0eHXPpPSsasS8GPO7rQQymYQYy4pvzBofm9lyTnrWhyPU1Op1RZ5-IJdCvZZ7nLmvdZ2Sh1KJhlvg0ZoakR1I/s400/20.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiWDO-1epOBDAblmXfUHoCfp0qdA-tOmCDHTPMyg4_n6efCDP9d9qQ9g9iuvYzR-NQQLa59qb-_XyZaIBkQF4QGfZhlm_UfS2yHjKQ_aUTmT2LPhoxp0rxZj6bPVf8h9xFc-rQ4V5IJmCg/s400/por.jpg)
O kurcze, teraz to wygląda jak prawdziwa gra...
ReplyDeleteSzczerze mówiąc to wygląda lepiej niż jakikolwiek growy krajobraz jaki znam, moze remisuje tylko z BF:BC2.
ReplyDeleteMod jest MEGA! Gram obecnie na Warbandzie i mam taki błąd - budynki w miastach Rhodoków są poprzestawiane, jedne pod ziemią, inne odwrócone. To samo z interiorami, w tawernie czy zamku meble są totalnie poprzestawiane. Jak to naprawić?
ReplyDelete