Portrety agentów (generałów, szpiegów, ministrów) które robiłem do Napoleona.
Obrazki w grze miały rozdzielczość 272x204 piksele.
Chciałem uzyskać naturalniejszy, bardziej malarski klimat - w wielu grach (wliczając poprzednie Totalwary) te portrety byłu bardzo komputerowe, sztuczne.Portretów potrzeba było kilkaset (powyżej 500) więc ręczne malowanie nie wchodziło w grę.
Postacie są wyrenderowane w 3Dmaxie - wymodelowałem wszystkie akcesoria typu medale, czapki, mundury itp.
Do modyfikowania twarzy używałem morpha, dynamicznie animowanych materiałów i kilku normal map z animowanymi przezroczystościami.
Z jakichś powodów bardzo trudno było zrobić dużą ilość naturalnie wyglądających twarzy które nie wyglądałyby jak jeden zmorfowany model.
Z tego powodu dosyć dużo podmalowywałem w Photoshopie, żeby zgubić tą "komputerowość".
Europejscy ministrowie:
Rosyjscy generałowie:
Zachodnioeuropejscy generałowie:
Wschodni szpiedzy:
Wschodni generałowie:



jeju, Gutek, ale żeś sie na robił! :P ja chyba w życiu tyle twarzy nie namalowałam xD a Ty prócz tego miałeś jeszcze inne obowiązki...
ReplyDeleteale trzeba przyznać, robota zacna, może nie każdy z osobna jest full wypas i w ogóle, ale kilkanaście portretów super zrobiłeś, i co najważniejsze wszystko trzyma klimat i jest spójne w charakterze :D szacun za tyle roboty, nawet jeśli sobie trochę ulatwiłeś, to i tak masa czasu i energii w to poszła. ale wynik zacny! :)