Sunday 11 December 2011

Rysunek

Jak zwykle ~1h30min.







3 comments:

  1. Ogolnie bardzo podobaja mi sie twoje rysunki z zalozenia, wszystko na nich gra. jedyne, co mi nie lezy to nadmiar tej bialej pasteli ( moim zdaniem ) Tam gdzie zagrywasz nia subtelnie wychodi swietnie, a reszta przez spory kontrast wydaje sie nieco plastikowa/metaliczna

    Osobiscie wole wiecej cieniowanie, niz "swiecenia"

    Ale taki to juz angielski styl, wiec w sumie co kto lubi.

    ReplyDelete
  2. Racje masz, staram sę z tym walczyć - i tylko podkreślać formę - niestety bardzo łatwo się zapędzić i przeholować.
    Kredy muszę używać - pozowanie trwa jakieś 1h15 min w sumie, kreda znacznie przyspiesza budowanie formy.
    Inną sprawą jest dosyć kijowe światło w sali w której mam rysunki, czasem trzeba się domyślać gdzie obiekt jest oświetlony a gdzie w cieniu.
    Zawsze mnie zastanawia dlaczego ci nauczyciele od siedmiu boleści nie oświetlą modela porządnie...
    A biała kreda jest najlepsza do robienia "specularów" czy refleksów na skórze - ale trzeba je najpierw znaleźć:/
    A tak muszę się dużo domyślać i wychodzi jak wychodzi.

    ReplyDelete
  3. Naprawdę świetne, moja Pani od malarstwa umarłaby z zachwytu ;D Odczuwam jedynie mały brak perspektywy powietrznej, lubię gdy plany są bardziej zróżnicowane i postać wychodzi z pracy :3

    ReplyDelete