Tuesday, 26 June 2012

Długopisowe

Grając w moda DayZ wpadłem w tego typu "stalkerowe" klimaty znowu.





4 comments:

  1. fajnie ze wgrales te dlugipisy :D super forme traktujesz :D

    ReplyDelete
  2. delikatnie mówiac super formę :), ale co siędziwić jak to sie mówi praktyka czyni mistrza, ile czasu na jeden szkic ci schodzi średnio ?

    ReplyDelete
  3. Trudno powiedzieć - rysuję w przerwach w pracy, jak czekam na załadowanie się gry, jakiegoś toola czy przeładowanie tekstur.
    Przeważnie 1-2 dni takiego rysowania.
    Ile godzin - nie jestem w stanie powiedzieć.
    Pewnie ze 3-4.

    ReplyDelete
  4. Ciekawa kompozycja,świetne różnicowanie faktur, nieszablonowe działanie kadrem,...
    jeden problem który mi dokucza w odbiorze, brak zróżnicowania waloru, szczególnie to widać przy zaznaczeniu pierwszego planu, np w 3 niby chcesz wygubić tło, działasz płaską plamą, a jednak walor w pierwszym planie jest zbliżony do dalszego, i nie wychodzi znacząco do przodu....
    mam wrażenie że coś skany ci mogą psuć pracki,

    ReplyDelete