Mapa kampanii do S2 "Rise of the Samurai", DLC które wychodzi za jakiś czas.
Dostałem zadanie zrobienia nowego zestawu tekstur, tak jakoś mi się ręka omsknęła że razem z kolegą od FX - Robem F. przerobiliśmy całą mapę na ile to było możliwe.
Mapa do Szoguna 2 niezbyt mi się podobała, więc skorzystałem z okazji.
Główną zmianą było zrobienie nowej heightmapy, bardziej naturalnej z większa ilością miejsca na lasy.
Zrobiłem nowe modele drzewek, o wiele mniejsze zeby skala mapy wydała się większa.
Lasy do których można wejść są zrobione z drzewek liściastych, iglaste lasy są nie do przejścia. W S2 tej różnicy nie było, utrudniało to poruszanie się po mapie.
Dodatkowo testury gruntu są zrobione tak, żeby było jak najłatwiej orientować się w topografii/mapie (jasne kolory: przejdziesz, ciemne - nie przejdziesz).
Dodaliśmy fale, skybox, mnóstwo zmian w shaderach, nowe rzeki, granice, particle, dodatkowo udało się znmienić nieco UI.
Całość (założona zmiana tekstur) miała zająć 2 tygodnie, ze wszystkimi zmianami wyrobiliśmy się w 3 tygodnie.
Więc nieco ponad budżet, ale było chyba warto:)
Za jakiś czas pewnie wrzucę screeny w większej rozdzielczości.
dwa słowa, good job :)
ReplyDeletekurde, gdyby każde DLC tyle fajnych zmian wnosiło... to ja bym była fanką DLC :D a tak? czysty wyzysk.
ReplyDeleteAkurat ten wasz DLC na bank sie sprzeda bardzo dobrze ;D dobra robota, naprawde!
Gutek, jesteś dusza nie człowiek. Po prostu inspirujesz mnie żeby zarobić kupę kasy i zatrudnić Cię za nią do zrobienia najpiękniejszej gry w historii.
ReplyDeleteit is a great thing you did. :)
ReplyDelete